piątek, 23 czerwca 2017

#RECENZJA Dr. Medica TRĄDZIK, Dermatologiczny przeciwtrądzikowy PŁYN TONIZUJĄCY

 Cześć dziewczyny!
Często jest tak, że doceniamy różne rzeczy, dopiero jak nam ich zabraknie. Zwykle nie zwracam na tonik większej uwagi, ma służyć mi do przywrócenia odpowiedniego ph skórze, odświeżenia czy usunięcia jakichś zanieczyszczeń, które ewentualnie mogły zostać jeszcze po demakijażu.
Pakując się nad morze chciałam wziąć jak najmniej rzeczy, a że miałam już spakowany tonik z Ziaji, to tego nie wzięłam. I po kilku dniach zobaczyłam różnicę na mojej twarzy. No ale od początku.


Tonik ma pojemność 250ml, jest zamknięty w opakowaniu, które przypomina opakowania apteczne. Kosztuje około 12 zł. Wydajność nie jest szałowa, ale jest okej. Ma przyjemny, lekko chemiczny zapach.
Skład jest krótki, bardzo fajny, jak na produkt drogeryjny. Substancje, które mają tu działać to:
-Niacynamid czyli witamina B3, która jest stosowana w kosmetykach do cery tłustej, trądzikowej, ma działać regulująco na pracę gruczołów łojowych
-Kwas azelainowy- ma działanie antybakteryjne, przeciwzapalne i ma delikatnie złuszczać
-Kwas migdałowy- posiada właściwości antybakteryjne, rozjaśnia przebarwienia, hamuje łojotok i delikatnie złuszcza
-Panthenol działa łagodząco na podrażnienia i zaczerwienienia skóry, nawilża i regeneruje skórę, ma działanie antybakteryjne


No to teraz najważniejsze czyli działanie. Tak jak pisałam na początku, dopóki nie przestałam go używać, nie widziałam za bardzo różnicy na swojej skórze. No ale już kilka dni bez tego toniku sprawiło, że moja skóra nie wyglądała tak ładnie jak podczas stosowania tego produktu. Na szczęście zaraz po powrocie do domu od razu zaczęłam go używać i moja skóra znów zrobiła się ładniejsza, jaśniejsza. Pomimo tego, że w składzie mamy dwa kwasy, nie jest to typowy produkt do złuszczania, możemy spokojnie używać go rano i wieczorem. Ja używam go zwykle do wieczornej pielęgnacji. Nie zauważycie różnicy po kilku dniach jego używania, ale myślę że używany regularnie, dobrze wpłynie na Waszą skórę i pomoże (oczywiście stosowany z innymi przeciwtrądzikowymi produktami) w walce z niedoskonałościami Waszej cery. Uważam że za tą cenę naprawdę warto go wypróbować.

 Macie ten produkt? Jak sprawdził się u Was?



5 komentarzy:

  1. Właśnie się zastanawiałam nad tym produktem, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że za taką cenę naprawdę warto wypróbować :)

      Usuń
  2. cena jest okej więc warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że spory czas temu czytałam, że ten kosmetyk wywołał u kogoś kosmiczny wysyp trądziku :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że u mnie nic takiego się nie stało, a wręcz przeciwnie, działa świetnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym wiem, że ktoś tu zagląda. Motywujecie mnie tym do dalszego pisania. Staram się odwiedzać też każdego komentatora :)