środa, 23 sierpnia 2017

♥ ZAKUPY ♥ Garnier, Nivea, Isana, Schwarzkopf, Bielenda, Wellness&Beauty


Cześć dziewczyny!
Mnie także skusiła Rossmannowska promocja. Zrobiłam sobie małe zakupy na zapas.  W niedzielę też kupiłam kilka produktów. Jeśli jesteście ciekawe na co się skusiłam zapraszam do dalszej części postu :) Przy każdym produkcie napiszę cenę regularną produktu.



Dość długo myślałam którą serię wybrać i w końcu skusiłam się na Grow Strong. Na razie wszystko ze zdjęcia powyżej idzie do szuflady bo najpierw wykorzystam zestaw z Isany, który zaraz zobaczycie.
Garnier Fructis Grow Strong szampon- kupiłam go w niedziele za 9,49zł bo była przecena, jego regularna cena to 12.99
Garnier Fructis Grow Strong odżywka- cena regularna 10,99zł, kupiłam na promocji -49%
Garnier Fructis Grow Strong maska- cena regularna 17,99zł, kupiona na promocji -49%

Wydaje mi się że jeszcze nigdy nie miałam żadnego produktu do włosów z Isany. Mam nadzieję że ten zestaw sprawdzi się dobrze.
ISANA Professional Repair Nutrition szampon- kupiony w niedziele na promocji za 5,49zł, cena regularna to 9,99zł
ISANA Professional Repair Nutrition odżywka- cena regularna 9,99zł, odżywka kupiona na promocji -49%
Kończy mi się właśnie jedna odżywka ekspresowa z Gliss Kura, więc korzystając z promocji kupiłam następną. Tym razem zdecydowałam się na wersję Million Gloss.
Drugi produkt na zdjęciu to suchy szampon. Jest to mój pierwszy produkt tego typu, dlatego tym bardziej jestem ciekawa jak się sprawdzi.
Gliss Kur odżywka ekspresowa- cena regularna 12,99zł, kupiona na promocji -49%
Shwarzkopf Got2b suchy szampon- kupiony dzisiaj, przeceniony z 18,99zł na 14,99zł


Tu kilka produktów do ciała, żadnego z nich wcześniej nie miałam.
Wszystkie kupione na promocji -49%.
Bielenda Vegan Friendly Awokado masło do ciała- cena regularna 14,99zł.
Nivea Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba olejek w balsamie- cena regularna 22,99zł.
Wellness&Beauty Olejek do ciała- cena regularna 11,99zł

Z maseczek kupiłam tylko te dwie z Bielendy.
Bielenda Blue Detox- cena regularna 2,99zł
Bielenda Super Power Mezo Maska- cena regularna 8,39zł


Byłam też w sklepie Terranova i wypatrzyłam dresowe spodenki za 14,90zł. Od dawna takich szukałam więc z taką cenę nawet się nie zawahałam czy je kupić.

A wy co ostatnio kupiłyście? Byłyście na promocji w Rossmannie?

8 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie nowa seria garniera więc czekam na Twoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak pachnie ten Kwiat Wiśni. :-) Pozdrawiam serdecznie, obserwuję i zostaję na dłużej. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem słaba w określaniu zapachów, ale mogę zapewnić że jest przepiękny!

      Usuń
  3. Super zakupy! Masło Bielendy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po pierwszym użyciu skradło moje serce! Zobaczymy jak będzie dalej ;)

      Usuń
  4. Sporo tego ;) dużo kosmetyków do testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja po prostu nie umiem się powstrzymać jak już wejde do drogerii :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym wiem, że ktoś tu zagląda. Motywujecie mnie tym do dalszego pisania. Staram się odwiedzać też każdego komentatora :)