czwartek, 7 września 2017

PROJEKT DENKO #SIERPIEŃ

Cześć dziewczyny!
Nawet nie zauważyłam, że w sierpniu minął rok od napisania pierwszego posta!
Postaram się przygotować w najbliższym czasie jakiś wpis z tym związany. A teraz zapraszam na projekt denko :)


Garnier Action Control 48h antyperspirant- produkt, którego nie może u mnie zabraknąć. Antyperspiranty Garniera sprawdzają się u mnie świetnie, są wydajne, ładnie pachną i często można dostać je na promocji w Biedronce.

Organic Shop mango&sugar body scrub- trochę mi ciężko stwierdzić co myślę o tym produkcie, bo niby ładnie pachnie, jest dosyć wydajny, ale nie wiem czy nie jest trochę za słaby jak dla mnie. Ja lubię porządne peelingi, które dość mocno zdzierają, a pod tym względem z tego byłam średnio zadowolona.

Vianek odżywczy żel pod prysznic- niezły produkt, zapach bardzo ładny, wydajność też niezła.


Gliss Kur Total Repair ekspresowa odżywka regeneracyjna- Uwielbiam ją! Kupiłam teraz inną wersję, ale na pewno do tej wrócę.

Alterra szampon nawilżający- przyzwoity szampon, za bardzo niską cenę. Zapach jest fantastyczny, na pewno jeszcze go kupię.


Semilac TOP- U mnie sprawdzał się dobrze, nie dostałam od niego żadnego uczulenia, mam kilka innych lakierów Semilaca i też jestem z nich zadowolona.


AA Hydro Algi różowe krem nawilżająco-korygujący - próbki biorę na jakieś krótkie wyjazdy. Z tego co zauważyłam po kilku próbkach tego kremu sprawdza się pod makijaż. Więcej nie powiem bo za mało go używałam.

I to już wszystko. Nie jest tego dużo, podejrzewam że za miesiąc będzie tego więcej bo sporo rzeczy zaczyna mi się kończyć. A jak Wam poszło denkowanie produktów w tym miesiącu?

3 komentarze:

  1. Ja się póki ci nie zabieram za denko, za to mam posty zakupowe ;) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem bardzo zadowolona ze swojego sierpniowego denka :) Twoje też jest dobre - każde zużycie się liczy. Będzie miejsce na coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten odżywczy żel pod prysznic bardzo mnie zainteresował, jestem ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym wiem, że ktoś tu zagląda. Motywujecie mnie tym do dalszego pisania. Staram się odwiedzać też każdego komentatora :)