środa, 15 listopada 2017

Nowości w mojej kosmetyczce, czyli co kupiłam w październiku :)

Październik był dla mnie kolejnym miesiącem dużych wydatków. Praca w drogerii chyba nie służy mojemu portfelowi ;)
Najpierw pokażę Wam moje Rossmannowe zakupy z promocji, a później resztę, którą kupiłam w Hebe. Dużo produktów jest z Lovely, bo mam zamiar zrobić post makijażowy z tymi produktami.
Z produktów do twarzy padło na czekoladki z Lovely. Zdecydowałam się na puder ryżowy i bronzer w kolorze Milky, czyli ten jaśniejszy. Powoli dobijałam dna mojego ulubionego pudru z Bell, więc kupiłam też Stay Matte z Rimmela. Magic Pen to najsensowniejszy korektor z Lovely jaki znalazłam. W moim koszyku znalazł się także sławny Affinitone, którego unikałam przez dłuższy czas. Był to chyba mój pierwszy podkład w życiu, ale nie sprawdził się wtedy za dobrze. Moja skóra jednak bardzo się zmieniła, dlatego chętnie wypróbuję go teraz. Kupiłam też dwa róże, Lovely Oh Oh Blusher i Wibo Ecstasy. No i oczywiście rozświetlacz Lovely Gold Highlighter, mam też wersję Silver, którą uwielbiam.
Z produktów do oczu kupiłam cztery tusze do rzęs. Standardowo Maybelline Lash Sensational i Lovely Pump Up. Z nowych dla mnie rzeczy wzięłam tusz Romantic Blue i Envy Eyes, oba od Lovely. Z tej samej firmy wzięłam kredkę do brwi, cienie Belle Naturelle i cielistą kredkę do oczu. Druga kredka w tym samym kolorze jest od Max Factora.
Miss Sporty Mini me lip liner to chyba pierwszy produkt do ust, który wykorzystałam, dlatego nie obyło się bez nowej sztuki. Wzięłam też konturówkę i zestaw K'Lips z Lovely. No i jeszcze Wibo Million Dolar Lips.
Tu już zakupy z Hebe. Farba do włosów z Loreala na odrosty, płyn do soczewek, Vianek żel myjący do twarzy (czy Wam też on tak okropnie śmierdzi?), balsam do ciała Palmers, który pięknie pachnie kakao i dwa szampony do włosów.

I to wszystko z nowości, które pojawiły się u mnie w październiku. A Wam wpadło coś nowego?

3 komentarze:

  1. Fajne nowości, mój post z nowościami już się ukazał, więc zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz, puder i konturówkę z lovely bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne nowości, lubię bardzo farbę Preference, tyle że kupuję blond-odcienie :) Mam ochotę na te czekoladki od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym wiem, że ktoś tu zagląda. Motywujecie mnie tym do dalszego pisania. Staram się odwiedzać też każdego komentatora :)