wtorek, 12 maja 2020

Najsłodsze muzeum w Polsce? BE HAPPY! Sweet Art& Illusion Museum


Cześć!

Jak dawno mnie tu nie było! Mam nadzieję, że u Was wszystko okej i że jesteście zdrowi.
Dzisiaj chcę Wam pokazać miejsce, które zachwyciło mnie od pierwszego wejrzenia. Zawsze przed podróżą siedzę kilka dni i wyszukuję miejsca, które warto odwiedzić w okolicy. Nie inaczej było przed wyjazdem w góry. Znalazłam to muzeum na instagramie i jak tylko je zobaczyłam to powiedziałam, że to jest absolutnie punkt obowiązkowy naszej wycieczki.
BE HAPPY! Sweet Art& Illusion Museum to najsłodsze, najbardziej różowe miejsce w jakim byłam. My odwiedziliśmy je w Zakopanem, ale możecie je odwiedzić także w Szczecinie. Z tego co widziałam na instagramie to troszkę się różnią, dlatego jak tylko będę w okolicach Szczecina to chętnie odwiedzę też tamto. W tym roku miały być otwarte jeszcze dwie lokalizacje- Poznań i Warszawa, ale nie wiem jak to teraz będzie w obecnej sytuacji. Bilet normalny kosztuje 30zł, a ulgowy 25zł i dla mnie to jest naprawdę spoko cena, tym bardziej że nie mamy tam ograniczenia czasowego. Super jest to, że przemiłe panie, które tam pracują, podpowiadają jakie zdjęcia mogą fajnie wyglądać i same proponują, że zrobią zdjęcie, co przy pobycie tylko we dwójkę jest bardzo pomocne.
Muzeum jest totalnie instafriendly, można zrobić naprawdę mnóstwo cudownych zdjęć. Zobaczcie sami!


I jak? Podoba Wam się to miejsce? A może znacie też inne instafriendly miejsca w Polsce? Dajcie znać w komentarzach :) Zapraszam Was też na mojego instagrama @patrycja.pawlowskaa tam możecie mnie śledzić na bieżąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym wiem, że ktoś tu zagląda. Motywujecie mnie tym do dalszego pisania. Staram się odwiedzać też każdego komentatora :)