piątek, 9 września 2016

Zakupy z ostatnich tygodni :)


Cześć dziewczyny!




Ostatnio nie ma mnie zbyt często na blogu. Mój czas wolny w tygodniu praktycznie nie istnieje. Zaczęła się szkoła i rok maturalny, do tego rozpoczęłam kurs na prawo jazdy. Nie chcę jednak rezygnować z bloga, więc wybaczcie ale posty nie będą pojawiały się zbyt często. Mam nadzieję, że uda mi się dodawać chociaż jeden w tygodniu :)


Dziś chciałabym wam pokazać co kupiłam w ostatnich tygodniach.





FUSS WOHL krem intensywnie nawilżający (ok. 5 zł)

Używałam go już kilka razy i na razie spisuje się nawet nieźle jak na produkt o takiej cenie.



ADDIDAS żel pod prysznic (11zł)

Robiłam ostatnio zamówienie na ezebra.pl. Akurat kończy mi się żel pod prysznic więc dorzuciłam ten produkt do koszyka. Dzisiaj właśnie przyszła mi paczka więc jeszcze go nie używałam. Żel ma trochę słodki, owocowy zapach.



GREEN PHARMACY delikatny żel do mycia twarzy (6,07zł)

Też z paczki. Mam ogromną nadzieję, że ten produkt się sprawdzi i zostanie ze mną na dłużej.







ZIAJA krem nawilżający matujący 25+ (9,28zł)

To także produkt z paczki. Pewnie sobie myślicie czemu zamówiłam krem 25+ skoro mam lat 18? Już wam mówię. On nie ma jakichś składników aktywnych, które mogą mi zaszkodzić, a moja ulubiona youtuberka (callmeblondieee, bardzo polecam jej kanał!) kiedyś go polecała więc bardzo chciałam go wypróbować.



ZIAJA krem pod oczy z bławatkiem (5,27zł)

Z paczki. Nie mam jakiejś wymagającej czy przesuszonej skóry wokół oczu. Jedyne czego oczekuję od kremu pod oczy to lekkiego nawilżenia. Mam nadzieje, że spełni swoją rolę.



EVREE różany tonik do twarzy (9,99zł)

Ten produkt również dopiero dostałam w paczce. Dam wam znać później jak sprawdziły się te wszystkie produkty.







ZIAJA maseczki ( 1.50- 2 zł)

Moje ukochane, najlepsze maseczki.



RIVAL DE LOOP maseczka

Mam ją pierwszy raz, dam wam później znać czy się sprawdzi.



CLEANIC płatki kosmetyczne (2,58zł)

Często kupuję te płatki. Nie rozdwajają się i są naprawdę bardzo okej.








Kupiłam jeszcze 3 pyłki do paznokci. Jeszcze ich nie używałam ale mam zamiar w najbliższym czasie trochę z nimi poeksperymentować :)



To wszystko co kupiłam w ciągu ostatnich tygodni. Znacie te produkty? Co o nich myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym wiem, że ktoś tu zagląda. Motywujecie mnie tym do dalszego pisania. Staram się odwiedzać też każdego komentatora :)