czwartek, 20 kwietnia 2017

Haul: Rossmann -49%/-55%

 

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj szybki post, chcę Wam pokazać co kupiłam w Rossmannie. Czy u Was w tym roku też było tyle osób? Wydaje mi się że w poprzednich latach
nie było aż tyle ludzi. U mnie w mieście kolejka ciągnęła się przez cały sklep. Postawiłam w niej chłopaka, a sama biegałam z listą zakupów i tylko wkładałam mu do koszyka :D To już raczej ostatnia Rossmannowska promocja na którą się wybrałam, bo po prostu nie chce mi się przepychać i stać w kolejce przez pół godziny. Poza tym nie mogę patrzeć jak kobiety otwierają to wszystko i macają. Najlepsze jest to że te promocje są cykliczne, a dziewczyny robią takie zapasy jakby przez 3 lata nie miały nic kupować. Ja też kupiłam sporo rzeczy ale nie kupowałam pięciu takich samych korektorów czy pomadek. Co o tym sądzicie? No, ale czas pokazać Wam co kupiłam :) Obliczyłam też mniej więcej ile kosztował dnay produkt :)


Carmex Lime Twist 10,99zł =>4,95zł

Lovely K'Lips 01 Sweety 25,39zł =>11,43zł


Bielenda Make Up Academie Lumiere Base 29,99zł =>13,50zł

Loreal True Match N1 59,99zł =>26zł

Revlon Colorstay Korektor 01 50,99zł =>22,95zł

Wibo Camouflage 02 11,79zł =>5,31zł


For Your Beauty zalotka 6,99zł (nie należała do promocji, ale też była przeceniona)

Eveline Celebrities Eyeliner fioletowy 12,99zł =>5,85zł

Maybelline Lash Sensational maskara 35,99zł =>16,20zł

Lovely Pump Up mascara 10,99zł =>4,95zł

Max Factor Colour X-pert Eyeliner 03 37,99zł =>17,10zł


Maybelline Color Tattoo 93 25,99zł =>11,56zł

Miss Sporty Studio Eyebrow Kit 001 15,39zł =>6,93zł

Wibo Go Nude Sex Appeal Edition 41,99zł =>18,90zł

Lovely Precious Kit 31,99zł =>14,40zł


A wy byłyście na promocji? Co kupiłyście?

5 komentarzy:

  1. Dzisiaj również zajrzałam do tej drogerii, kupiłam tylko 3 rzeczy w tym dwa tusze do rzęs i kredkę do ust. Po wejściu do drogerii moim oczom ukazały się tabuny przepychających się babeczek bez grama kultury. Jedna z pań przepychających się do szafy Loreal uderzyła moją mamę koszykiem w głowę, nawet nie usłyszałyśmy przepraszam. Ostatni raz poszłam stacjonarnie coś kupić. W sklepach online dużo marek ma niższe ceny niż w Rossmanie. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam przerażona, poszłam tam z listą i podchodziłam (a raczej próbowałam podchodzić) tylko do szaf po dany produkt. Jestem raczej drobniutka, trochę się bałam że mnie tam zgniotą.

      Usuń
  2. Ja się nie skusiłam. Nawet napisałam, dlaczego - także z powodu, o którym wspomniałaś - bałam się, że oberwę. ;-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Również kupiłam tusz Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :) Miłego testowania :) Ja sobie odpuściłam tą promocję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym wiem, że ktoś tu zagląda. Motywujecie mnie tym do dalszego pisania. Staram się odwiedzać też każdego komentatora :)