środa, 17 sierpnia 2016

Stara Mydlarnia, Argan&Neroli Organic Face Serum


Cześć dziewczyny!




Zawsze marzyłam o pięknej, gładkiej cerze. Zazdrościłam koleżankom, że nie mają ani jednej krosty, podczas gdy ja miałam ich pełno. Nie wiedziałam jeszcze wtedy za dużo na temat pielęgnacji cery. Na szczęście już teraz wiem jakie składniki kosmetyków mi służą, a jakie nie. Mam także kilka produktów, które utrzymują moją cerę w miarę dobrym stanie. I dzisiaj właśnie zapraszam was na post o jednym z nich.


Stara Mydlarnia Argan&Neroli Organic Face Serum





Serum jest w szklanej buteleczce, wydobywamy je za pomocą pipetki. Dzięki temu łatwo możemy odmierzyć potrzebną nam ilość. U mnie wystarczają 2, 3 krople na całą twarz. Produkt rozprowadza się bardzo łatwo. Jest bardzo wydajny, a jego cena jest nieduża (ok 29 zł w Naturze). Do tego serum ma trochę mocny, ale ładny zapach pomarańczy, który mi się bardzo podoba.




Od producenta:


Olej argnowy pochodzący z Maroka z dodatkiem olejku z neroli oraz witaminy E, zapobiega przesuszeniu skóry, hamuje procesy jej starzenia, neutralizuje wolne rodniki. Skutecznie ujędrnia, odżywia, nadaje skórze blask i gładkość.






Kiedyś bardzo się bałam stosować jakiekolwiek olejki na twarz. Myślałam, że mnie zapchają i moja skóra będzie wyglądać jeszcze gorzej. Jak bardzo się wtedy myliłam! Moja cera jest rano nawilżona, odżywiona i wygładzona (używam go tylko wieczorem). W 100 % zgadzam się z tym co pisze producent. Mam już drugą buteleczkę i myślę, że nie ostatnią.





Używałyście tego produktu? A może macie jakieś inne dobre, sprawdzone serum do twarzy? Piszcie w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym wiem, że ktoś tu zagląda. Motywujecie mnie tym do dalszego pisania. Staram się odwiedzać też każdego komentatora :)