niedziela, 2 października 2016

Ulubieńcy września


Cześć dziewczyny!


Zaczął się październik więc chciałabym opowiedzieć wam o kosmetykach, które w tym miesiącu bardzo polubiłam i używałam ich z wielką przyjemnością.



Johnson's Baby szampon (8,99zł)


Jestem zakochana w tym produkcie. Nigdy nie pomyślałabym, że szampon dla dzieci może sprawić, że moje włosy będą tak miękkie i przyjemne w dotyku. No i do tego ten zapach przypominający dzieciństwo. Ahh... Na pewno szybko z niego nie zrezygnuje.



Green Pharmacy Delikatny żel do mycia twarzy (6,07zł)


Od razu przeczuwałam, że polubię się z tym żelem. Dobrze oczyszcza, ale jest delikatny, zapach też bardzo przypadł mi do gustu. Nie mówię nic o cenie bo to po prostu grosze jak na taki produkt. No i podoba mi się jego opakowanie, jakoś tak ładnie wygląda w łazience.



Garnier Płyn Micelarny z olejkiem (21,99zł)


Nie, nie zrezygnowałam z Biodermy, nadal jest dla mnie numerem jednen. Nie chciałam jednak marnować jej na demakijaż całej twarzy, gdyż tylko moje oczy są tak wrażliwe. Naczytałam się tylu pozytywnych recenzji o tym płynie, że postanowiłam go kupić. Zgadzam się ze wszystkimi pozytywnymi opiniami na jego temat! Bardzo dobrze zmywa makijaż, a jednocześnie jest bardzo delikatny. Próbowałam też zmywać nim makijaż z oczu i o dziwo nie było źle. Nie działa tak delikatnie jak Bioderma, ale jestem z niego naprawdę zadowolona.



Maybelline Color Tattoo, 40 Permanent Taupe (24,99zł)



Dużo dziewczyn go polecało do brwi więc długo się na niego czaiłam. Szukałam go w Rossmannach w moim mieście, jednak akurat tego koloru nie było. Któregoś dnia będąc w jakiejś drogerii zobaczyłam go. Trochę się wahałam bo nie wiedziałam czy to będzie na pewno dobry kolor dla mnie. Callmeblondieee kiedyś bardzo go polecała, podobało mi się jak wyglądały jej brwi, dlatego zaufałam jej i go kupiłam. I to było najlepsze co zrobiłam. Kolor jest idealny dla mnie, trzyma się cały dzień, do tego łatwo się go nakłada.



Maybelline Color Sensational 250 Mystic Mauve i Color Sensational Matte 930 Nude Embrace (29,69zł)



Przez długi czas nie malowałam ust wcale. Od wakacji jednak coraz częściej sięgam po jakieś pomadki. We wrześniu prawie codziennie miałam coś na ustach i najczęściej właśnie były to te pomadki. Piękne delikatne kolory, idealne do szkoły czy do pracy, bardzo dobra trwałość i łatwość malowania sprawiły, że pokochałam te produkty.






    Produkty z poprzednich miesięcy które z przyjemnością używałam także w tym miesiącu:
  • Bioderma Sensibio płyn micelarny
  • Stara Mydlarnia Argan&Neroli Face Serum
  • Maybelline Lash Sensational mascara
  • Carmex Pomegranate

Możecie je znaleźć w tym poście ----> http://theeimperfectlady.blogspot.com/2016/08/ulubiency-sierpnia.html



A co zachwyciło Was w ostatnim miesiącu?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym wiem, że ktoś tu zagląda. Motywujecie mnie tym do dalszego pisania. Staram się odwiedzać też każdego komentatora :)