czwartek, 2 lutego 2017

Projekt denko #styczeń



Cześć dziewczyny!



Nadszedł czas na podsumowanie zużyć kolejnego miesiąca. Zapraszam na projekt denko!





BingoSpa arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią
Ja bym tego nie nazwała kremem. Produkt jest rzadki i słabo się pieni. Opakowanie otwiera się dosyć ciężko. Spodziewałam się też trochę innego zapachu.

Evree Power Fruit olejek do ciała

Dove hair therapy, daily moisture odżywka do włosów
Niestety produkt mnie nie zachwycił. Działanie słabo widoczne, zapach niby ładny, ale też nie do końca mi pasował.

Marion 7 efektów Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym
Świetna tania odżywka. Ułatwia rozczesywanie włosów, a właśnie po to ją kupiłam.  

Aflofarm krople żołądkowe
Cierpliwie używałam ich jako wcierki na porost włosów. Mam już kolejne opakowanie. Niedługo pojawi się post o pielęgnacji włosów i tam Wam napiszę jak je stosuję.



Garnier Płyn Micelarny 3w1 skora wrażliwa
Mój ulubieniec jeśli chodzi o płyny micelarne (zaraz po Biodermie oczywiście). Zostawiam sobie to małe opakowanie, przyda się na jakieś wyjazdy.

Garnier Płyn Micelarny z olejkiem
Świetnie zmywa mocniejszy makijaż i o dziwo nie podrażnia aż tak bardzo moich oczu. Na pewno będę do niego wracać.

Isana krem do mycia twarzy przeciw wypryskom
Nie nie i nie! Na wizazu ma bardzo dobre opinie, ale u mnie kompletnie się nie sprawdził. Słabo myje i śmierdzi. Więcej dodawać chyba nie trzeba.

Evree różany tonik do twarzy
Tonik znajdował się w buteleczce z atomizerem, przez co był bardzo wydajny. Używałam go od września albo października do teraz dwa razy dziennie i wcale go sobie nie żałowałam. Miał przyjemny, delikatny zapach. Moja skóra nie była po nim ściągnięta, dawał także uczucie orzeźwienia.

Clarena Max Sebum Control Cream
O ile tonik z tej serii nie zrobił na mnie żadnego wrażenia, to ten krem jest naprawdę przyjemny. Matuje skórę, ma fajny, świeży zapach i delikatnie nawilża. 

 Ziaja Liście Manuka krem nawilżający balans korygująco- ściągający
Jak widzicie krem już rozcięłam, żeby wydłubać jego resztki. Zostało go może na dwa użycia, a nie chce mi się trzymać tego opakowania do następnego miesiąca. Bardzo się lubiłam z tym produktem. Delikatnie nawilżał  matowił, ale nie był to mocny mat. Dobrze spisywał się pod makijaż, a śmiesznie niska cena i wydajność to kolejne jego plusy. Myślę, że będę do niego wracać.





Ziaja Maska nawilżająca z glinką zieloną
Jeśli projekt denko to nie może zabraknąć maseczek z Ziaji. Ukochana, najlepsza, mam oczywiście zapas kolejnych saszetek.

Cleanic Płatki kosmetyczne
Kolejny produkt, który często pojawia się w projekcie denko. Tanie, nie rozdwajają się i są łatwo dostępne.

Garnier Hydra Adapt Normal Skin Hydra Match (próbki)
Jedna próbka starczała mi na dwa użycia. Krem mnie nie podrażnił, nie zapchał, może kiedyś skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie.

Barwa Siarkowa, maseczka siarkowa antytrądzikowa
Bardzo fajna maseczka. Ładnie wygładziła i zmatowiła buzię.


No myślę, że w tym miesiącu poszło mi nieźle. A jak wyglądają Wasze ostatnie zużycia?

1 komentarz:

  1. Znam tylko micele z Garniera, lubię. :) Maski nawilżające uwielbiam z serii Olikowej z Ziaja. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym wiem, że ktoś tu zagląda. Motywujecie mnie tym do dalszego pisania. Staram się odwiedzać też każdego komentatora :)